יום שבת, 21 באפריל 2012

הסייח השחור


 אני בחרתי להמליץ על הספר: "הסייח השחור".
מכיוון שזהו ספר מעניין המסופר בו על חייו של סייח שחור, יפה תואר אשר בילדותו הורגל לחיי תענוגות. הוא עובר מבעלותו של אחד לבעלותו של אחר, בין אלו המתעללים בו לבין אלו המפנקים אותו ומעריכים את מאמצו לרצותם.
אני התחברתי לספר זה מאוד, כי אני אוהבת סוסים ואני רכבתי אליהם עד לא מזמן וזהו ספר המלמד אותי קצת יותר אליהם ועוזר לי להבין איך מרגישות החיות כאשר אנו פוגעים בהם. 
במיוחד הערכתי את דמותו של ה"סייח השחור" (או קסם שחור כפי שהוא בתחילתו של הסיפור), את סבלנותו, את קליטתו המהירה במקומות חדשים ואת שלוותו המיוחדת. 
אני ממליצה לקרוא  ספר זה, בגלל העניין שמגלים בו כאשר קוראים אותו ובגלל היופי שבספר.
את הספר כתבה: אנה סואל ואיירה: רוני פחימה.
איילה לוסקי, ה'1.



תגובה 1:

  1. לדעתי, תיארת תכנותיו של קסם שחור כמו בסיפור וגם אני מסכימה את שהספר עוזר להבין איך מרגישות החיות שאנו פוגעים בהם
    רותם

    השבמחק