יום שבת, 21 באפריל 2012

לאחרונה קראתי את הספר "מלכי הכיתה" ואני מעוניינת להמליץ אליו.
כמו בכל כיתה הסיפור מדבר על הקשרים והיחסים בין הילדים המקובלים והפחות.
למרות העלילה הצפויה יחסית מאוד נקשרתי לדמיות והבנתי איך כיתתי נראת מהצד.
חשוב לציין שהציורים המקסימים של דוד קדם הוסיפו מאוד וגם השפה היום יומית של נגה מרון עוררה עניין להמשיך לקרוא את הספר בהשוואה לספרים אחרים שהשפה בהם גבוהה וחלק מהמילים אינם ברורות.
בספר זה הילדים חובים הרפתקאות מיוחדות ואפילו מוזרות ביחד.
כגון:בדרך לטיול הילדים התפרעו ואפילו קרעו את הריפוד באוטובוס ועוד מלא הרפתקאות מיוחדות
שאליהם תוכלו לקרוא בספר
לבסוף, אני ממליצה לכם לקרוא את הספר "מלכי הכיתה" מאת נגה מרון.

דנה הירדני ה'1

2 תגובות:

  1. דנה, ההמלצה שלך ריגשה אותי ואני מזדהה אתך כשציינת שהילדים דומים בהתנהגותם לכתתנו....

    איילה לוסקי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה גם המלצתך ריגשה אותי מאוד!

      מחק