יום ראשון, 18 במרץ 2012

המלצה על הספר האסופית


אני ממליצה על הספר "האסופית" מסיבות שונות:
הסיפור מתרחש באי הנסיך אדוארד- בכפר אבונלי. אני מתחברת למקום כי אי הנסיך אדוארד- הכפר אבונלי, כמו שמתואר בספר,הוא מאוד יפה- יש בו נחלים, עצים, פרחים ואגמים.
בנוסף, הדמויות הן מאוד אמינות ומורכבות. כשקוראים את הסיפור מזדהים עם הדמויות ועם האירועים שקורים להן. אן, הדמות הראשית של הסיפור, היא ילדה בת 10, יתומה שאומצה על ידי  מרילה ומתיו. אן היא ילדה מאוד מיוחדת מלאת דמיון, חכמה והרבה פעמים מסתבכת בצרות - מה שגורם לקורא להזדהות איתה.
הסיפור אמין, מכיוון שכאשר קוראים את הסיפור מרגישים שהוא קורה באמת - בוכים ברגעים העצובים וצוחקים ברגעים המצחיקים.
אני אהבתי את הסיפור כי הוא מרגש וגורם לקורא להמשיך לקרוא ללא הפסקה עד סופו.
רותם וולקן כיתה ה'1

תגובה 1:

  1. אן אכן מלאת דמיון ואני אוהבת את דמותה ואני מסכימה אתך גם שכפר אבונלי מלא חן.

    איילה לוסקי

    השבמחק